۸۸۷۵۵۸۱۸
info@iraninanlms.com

میزبانی

میزبانی
تاريخ:بيست و سوم شهريور 1399 ساعت 11:26   |   کد : 62   |   مشاهده: 2035
میزبانی سایت‌های مودل بر روی سرورهای اختصاصی فیزیکی و مجازی IranianLMS  از معدود تخصص های کارشناسان این گروه می باشد. IranianLMS با داشتن دیتا سنتر اختصاصی در قلب تهران و بدون نیاز و وابستگی به شرکت های دیگر ظرفیت های لازم را برای پشتیبانی از سیستم های شما را در سرورهای خود و یا حتی میزبانی از سرور شما در این مجموعه، در دیتا سنتر مدرن خود را دارا می باشد. این دیتاسنتر با دارا بودن استانداردهای لازم میزبان سرورهای ارزشمند شماست و <<میزبانی از شما افتخار ماست>> را در کلام نه بلکه در عمل به شما اثبات خواهد کرد.
دارا بودن حافظه بالا و قدرت پردازش بالا از جمله ویژگی های سرورهای این گروه می باشد که
 استفادهٔ مؤثر از مودل در شرایطی که کاربران به طور همزمان در حال استفاده از آن هستند را میسر می سازد. در ادامه این مسیر IranianLMS با داشتن پهنای باند اختصاصی سرعت لازم برای میزبانی از سرورهای شما را فراهم می آورد این گروه با بهینه سازی تمام شرایط سعی دارد بهترین شرایط ممکن را برای استفاده شما از مودل (Moodle) را فراهم سازد.
همانطور که شما عزیزان نیز اطلاع دارید استفاده از مودل در سرورهای اشتراکی امکان پذیر نمی باشد و از جانب ما نیز هیچگاه توصیه نمی‌شود. سرورهای اختصاصی IranianLMS برای استفادهٔ  از مودل بهینه شده‌اند. سخت‌افزارهای ما، قدرت کافی برای رویارویی با شرایط مختلف در مودل را دارا می‌باشند.

با توجه به توضیحات ارائه شده در بالا سرویس های ارائه شده توسط IranianLMS به دو دسته زیر تقسیم می شود:

ارائه سیستم مودل با میزبانی:
در این مسیر IranianLMS سرویس های مقرون به صرفه‌ای را در زمینه ارائه سیستم مودل بهمراه سرور موردنیاز را اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

ارائه سیستم مودل بدون میزبانی:

در این مسیر IranianLMS سرویس های مقرون به صرفه‌ای در زمینه ارائه سیستم مودل بدون سرور و در واقع بروی سرور خود مشتریان عزیز را در اختیارشان قرار می‌دهد. همچنین امکان میزبانی از سرور شما عزیزان در دیتا سنتر این مجموعه فراهم می باشد.
 

http://iranianlms.com/News//62
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کاربردها